Πρόγραμμα Σπουδών


Πιστεύοντας ότι η παιδική ηλικία είναι τρυφερή και πολύ σημαντική για την εξέλιξη του ανθρώπου και ότι τα δύσκολα χρόνια της εφηβείας καθορίζονται από αυτή θεωρούμε πως πρέπει να είμαστε προσεκτικοί, υπεύθυνοι, μεθοδικοί, αυθεντικοί και να μη θέτουμε υψηλότερους στόχους στους μαθητές μας από αυτούς που μπορούν να πραγματοποιήσουν. «Οι νέοι είναι οι φορείς αυτού που ονομάζουμε πραγματικότητα», Ελύτης.
«Η αυτοεκτίμηση και η υπευθυνότητα του εφήβου επιτυγχάνεται μόνο με επιτεύξεις και επιτυχίες στους διάφορους τομείς. Οι υπερβολικά υψηλοί στόχοι, είτε του εφήβου είτε της οικογένειάς του διευκολύνουν την καταφυγή στη φαντασία και την ανευθυνότητα.» Γιώργος Παπανικολάου Ψυχίατρος – Ψυχαναλυτής, ειδικός στην ψυχολογία του εφήβου.
Παραθέτουμε το πρόγραμμα σπουδών των φροντιστηρίων μας και θα συνιστούσαμε και την λεπτομερή ανάγνωση του στόχου που τίθεται σε κάθε τάξη, έτσι ώστε ο μέσος μαθητής να μπορεί να τον επιτύχει χωρίς να στερείται άλλες δραστηριότητες όπως παιχνίδι, αθλητισμός, συναναστροφές με παιδιά της ηλικίας του και οικογενειακές δραστηριότητες που είναι απαραίτητες για την διαμόρφωση μιας υγιούς προσωπικότητας. Ως εκ’ τούτου δε συνιστούμε ο μαθητής/τρια να ξεκινήσει την εκμάθηση της Αγγλικής γλώσσας πριν την ηλικία των 7-8 χρονών, διαφορετικά κινδυνεύει να γίνει αντικείμενο εκμετάλευσης από φροντιστήρια – επιχειρήσεις και εκτός του ότι δεν θα καταφέρει να αποκτήσει πτυχία, θα μισήσει και την μάθηση ξένων γλωσσών. Επίσης είναι ουτοπία να πιστεύουν οι γονείς ότι μπορεί ο μαθητής να παρακολουθήσει δύο τάξεις σε μία, διότι και αυτό υπονοεί γρήγορη άνοδο στις τάξεις, συνεπώς υψηλότερα δίδακτρα για τον επιχειρηματία – ιδιοκτήτη φροντιστηρίου, αλλά ελλιπείς γνώσεις και πρόχειρη διδασκαλία, που προδικάζουν την αποτυχία του μαθητή στις εξετάσεις και τον στιγματίζουν ως αποτυχημένο.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *